2010/11/22

IKERREN IPUINA ESKOLA SORGINDUA

ESKOLA SORGINDUA



Neguko egun batean zigortu ninduten eskola eta gero. Bi orduko zigorra zen. Irakaslea ez zen etortzen. Nire klasetik atera nintzen eta guztia ilunpetan zegoen, irakaslea nitaz ahaztu zen.


Nire eskolan interrutoreak altu zeuden, oso basua, potoloa eta pizkat traketza naizenes, salto eta salto egin nuen baina ez nintzen ailegatzen, soinuak entzuten hasi nintzen. Ez nintzen ausartzen mugitzera, beldur asko nuelako.



Eta segituan ahotsak entzuten asi nintzen. Umeen ahotsak!!! Bapatean nire aurrean hiru sorgin agertu ziren baina baxuak. Umeak ziren!!! , ia ez nuen beldurrik sorgin jatorrak ziren, lagunak egin ginen eta eskolako ateak ireki zizkidaten. Egun ortatik gaizki portatzen nitzen zigortzeko. Nire eskola sorgindua dago eta inork ez dit sinezten.

Iker Morgado

1 iruzkin:

  1. jone gomez14:23

    es mi primo lo ha etzo muy bien tu prima jone

    ErantzunEzabatu