2010/06/01

Nor naiz ni...?




Nik 11 urte ditut, mutil bat naiz, ile luzea dut, begi marroiak eta dexente
altua naiz.Anaia bat dut eta ni baino txikiagoa da. Nire familiarekin bizi
naiz:Aita,ama, anaia eta lauok bizi gara Basaburuko herri txiki batean.
Nire aitak empresa batean egiten du lan eta nire amak ere Iruñean lan egiten du.Pilotan aritzen naiz eta "dejembe" Afrikanoa jotzen dut.


NOR NAIZ NI...???

7 iruzkin:

  1. Anonimoa00:50

    Baina nor demontre da pailazo hau.

    Ezin asmaturik nabil.

    Pentsatuko dut gauean zehar, ea asmatzen dudan.

    Agur.

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa15:50

    Nik asmatu dudala pentsatzen dut.
    Iker Morgado izango ote da?
    Kattalin

    ErantzunEzabatu
  3. ibai15:20

    morgadeitor poteitor badakit zu arela pista gehiegi

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa12:11

    Nik badakit nor zaren zu Iker Morgado zara.

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa17:03

    ni ur naiz eta iker morgado da

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa17:37

    ni garazi naiz eta nire ustez iker da

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa20:49

    ni Izai naiz eta nire uztez Iker morgado dela

    ErantzunEzabatu