2010/06/01

Nor naiz ni...?


Basasburuko herri txiki batean bizi naiz,11 urte ditut eta 5.mailan nago.
Jauntsaraseko eskolan ikasten dut.
Nire aita elektrizista da eta ama ere kanpoan aritzen da lanean.
Arreba bat daukat,ni baino zaharragoa da.Bihurri samarra naiz baita pilotaria ere. Basaburuko jende asko ezagutzen dut.Jatea gustatzen zait baina txutxeak ez asko.Udabe ondoan bizi naiz.
Txabolatxo bat daukat animali askorekin: Katuak,usoak,oilarrak eta oioak,txakur bat ere nahiz eta aspaldian galdu zitzazigun.
Nire herrian ermita bat dago, baita eliza ere. Nire herriko guztioi itxasoa gustatzen zaigu. Zergatik ote?


NOR NAIZ NI...???

3 iruzkin:

  1. Anonimoa00:48

    Aupa,

    Nik uste Kepa zarela, Itsasokoa.

    Musu bat.

    Zale bat

    ErantzunEzabatu
  2. Ibai15:38

    unai nik asmatu dut bahietz!!

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa15:10

    zu zara Unai!

    ErantzunEzabatu