2010/06/04

Nire maskota


NIRE MASKOTA.



Ni Ane naiz, hartz panda bat daukat. Txuri-Beltz du izena, 2 urte ditu eta emea da. Jaio berria zenean ekarri genuen, jaio zenean bere ama hil baitzen!! Eta egunero biberoia ematen nion(esnezkoa).
Orain handia denez 36kg Bambu jaten ditu egunean,oso handia da, niri asko gustatzen zait eta berarekin asko jostatzen naiz.
Orain ume bat dauka, inseminazio artifizialakin inseminatu genuen eta ume oso polit bat egin zuen. Egun osoa berari begira egoten gara!

Egun batean etxetik eskapatu eta a ze sustoa! Denak eroak bezala! Beti nirekin irteten baita kalera (lotuta).Nire bizilagunaren katuari eraso egin zion eta hil egin zuen. Bizilagunak denuntziatu behar gintuela esan zuen.
Maskota zoragarri eta ederra da normalean baina batzuetan bihurrikeriak egiten ditu!!!

2 iruzkin:

  1. Anonimoa12:13

    ane,nondik hartzen duzu Banbua???

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa15:39

    ane, zemaskota ikusgarria

    ErantzunEzabatu