2010/06/07

Nire maskota



Ni Aitziber naiz eta maskota bat daukat. Gordinflon izena du eta gorila bat da. Gordinflon izena jarri nion potoloa zelako. Behin Afrikara joan nintzen nire aitarekin, eta parke natural bat bisitatzen ari ginela gorila familia bat aurkitu genuen. Ume bat zeukaten. Hurbildu eta gorilaren gurasoak hilda zeudela ikusi genuen, orduan erabaki genuen etxera eramatea kamio batbatean.
Etxera ailegatu eta interneten sartu ginen zer edaten zuen jakiteko. Interneten jartzen zuenez egunero 20 litro esne edaten zuten. 100 behi ekarri genituen, 20 litro esne egiteko.
Orain, gorila kristorena da; 2metro eta 182 kg pisatzen ditu gutxienez. Oihan txiki bat egin dugu etxe ondoan eta gure gorilatxoa bere etxean bezala ibiltzen da. Egunero,2 traktor palada hosto jaten ditu, eta noizean behin katuren bat. Umetxo bat dauka, Gordinflon junior izenekoa. Hauxe da nire maskota.

2 iruzkin:

  1. Anonimoa16:04

    joe aitziber ze maskota polita duzun

    uxue

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa12:10

    aitziber aitziber ze maskota polita!asko maite ahal duzu????

    ErantzunEzabatu