2010/06/04

Nire maskota


NIRE MASKOTA

Ni Uxue naiz eta maskota bat daukat. Lolo izena du, izen hori jarri genion txikitan lo asko egiten zuelako. Nire familia eta ni Afrikara joan ginen ni txikia nintzenean. Leopardo bat ikusi genuen gosez eta guretzat hartu genuen janari asko-asko genuelako. Orain Lolok 130 cm ditu, isatsa gabe, eta 70kg pisatzen du. Guk zuhaitz asko ditugunez, Lolo oso gustura ibiltzen da, arboletara igotzea asko gustatzen zaiolako.Igeri egiten ere oso ona da.
Egun batean eskapatu egin zitzaigun eta denbora asko behar izan genuen aurkitzeko. Egunero 3kg haragi jaten ditu eta nire gurasoak haserre daude ikaragarri garesti ateratzen delako. Atzo esan zidaten zirko batera eramateko baina nik ez dut nahi. Zirko batera eraman baino lehen libre utziko nuke!!!
Nire ama haserre dago orain ernari dagoelako. Orain dela 3hilabete leopardo arra ekarri genuen kumeak egiteko. orain kumeak izan behar ditu eta guk ezin izango dugu zaindu.

Nahi baduzue leopardo bat guri erosi!

3 iruzkin:

  1. Anonimoa12:06

    uxue animali arriskutsua benetan ala ere polita!

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa15:44

    uxue
    ze animali polita duzun ha aztu gabe nik leopardo bat erosi nahi dut.

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa23:05

    KAIXO UXUE,
    NI CRUELA DEVIL NAIZ, ETA ZURE LEOPARDOA HARTU ETA HAREN LARRUAREKIN BEROKI ELEGANTE ASKOA EGINGO NUKE... ZER IRUDITZEN ZAIZU? (KAR KAR KAR)
    MUXUAK
    CRUELA DEVIL
    (NIRE BERRI IZAN NAHI BADUZU, IRAKUR EZAZU 101 DALMATAS)

    ErantzunEzabatu