2011/01/13

NOR DA?


Nor ote???  Ba mutil guapo hau Kepa irakaslea da. Je,je,je!!
Ez pentsa enperadore baten semea denik. Ihauterietako argazki bat da.

9 iruzkin:

  1. Anonimoa12:53

    Nor ote??Ez dakit baina txikitan guapo/a zen!!

    ErantzunEzabatu
  2. Enperadorearen semea. Argazkikoa.13:00

    Eta orain ere halaxekoa da. Zuk zer uste duzu?

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa13:01

    Ez dakit ba...

    ErantzunEzabatu
  4. oso guapoa zen eta da

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa15:12

    Nor ote den? Nor ote den?
    Bada!! Erromatar bat!!
    Hori bai, ikusten bazaitu Obelixek...

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa14:57

    nik uste kepa irakaslea da eta ni ur naiz

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa21:37

    Nik uste det Kepa irakaslea dela oso guapoa delako eta Kepa oso guapoa da.

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa21:11

    Nire ustez Iban irakaslea dela.

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa12:34

    Garbiñe dela uste dut.

    ErantzunEzabatu