2010/12/10

NOR OTE?



Eta erantzuna...Leire irakaslea da!!!

12 iruzkin:

  1. Anonimoa16:21

    Nire ustez Kepa Leitzarra da.
    Asmatu ahal dtu?

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa17:36

    ni uxue naiz eta nire ustez kepa dela

    ErantzunEzabatu
  3. izai18:02

    ni Izai Mazai naiz eta nire uztez olaia da

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa09:23

    Rubén, zu izango zara?

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa10:38

    Nire ustez Kepa Mateorena da (irakaslea)

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo,
    Ruben naiz eta ni ez naiz. Sentitzen dut.

    Ruben.

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa10:55

    gu Eneko,Pau,Aitor,Mikel eta Tomax gara eta gure ustez Miren dela

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa10:59

    Gu Maider Auza eta Ur Mercero gara.

    Gure ustez Kepa Mateorena dela.


    Agur!!!!!

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa11:29

    Aupa! Miren naiz eta ni ez naizela ziurtatzen dizuet. Segi pentsatzen!

    ErantzunEzabatu
  10. Anonimoa23:32

    nik uste dut Amets dela,asko gustatzen zaiolako kanpinetara joatera,oso ilehori da...
    agur yogur.
    ana.

    ErantzunEzabatu
  11. lander14:11

    Leire irakaslea da,fijo.

    ErantzunEzabatu
  12. Eta erantzuna:
    Leire da!!!

    ErantzunEzabatu