2010/05/31

Nor naiz ni..?


Ikusten duzuenez klaseko zaharrena naiz ( bi kurtso errepikatu ditudalako). Rubio, rubioa naiz, je,je,je..! Ez naiz Basaburuan bizi baina egunero etortzen naiz honeraino eskola hau izugarri gustatzen baitzait. Ni bizi naizen herria 30 kilometrotara dago eta herri handia da. Egia esateko, gustura bizi naiz han ere.
Mendia izugarri gustatzen zait nahiz eta azkenaldi honetan gutxitan joaten naizen. Kantatzea ere gustukoa dut eta askotan aritzen naiz eskolan besteen belarriak gozatzen!
Hondartzara joaten naizenean ez dut krema askorik behar. Zergatik ote da?

5 iruzkin:

  1. Anonimoa00:56

    Aupa,

    Uste dut, ez nago ziur, Kepa zarela, irakaslea.

    Hain ongi kantatzen baduzu, zergatik ez duzu bideo bat jartzen, kantatzen zauden bat.

    Ongi bizi txapeldun. Lan bikaina.

    Ruben.

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa15:59

    Zu Kepa zara horregatik morenoa zarenez
    kremarik ez duzulako behar.
    Kattalin

    ErantzunEzabatu
  3. Anonimoa23:13

    ZU RAFAELA CARRA ZARA... BAI, ZIRIA SARTU NAHI DIGUZU, BAINA NIK HASIERATIK ANTZEMAN DIZUT, ZU RAFAELA ZARA...'EXPLOTA EXLOTA EXPLO, EXPLOTA EXPLOTA MI CORAZON'...
    IHABENGO DETEKTIBEAK

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa16:56

    ni ur naiz eta fijo kepa irakaslea dela

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa17:29

    ni garazi naiz eta nire ustez kepa da

    ErantzunEzabatu